Сега малку ме заинтригира зошто Скопско толку се уназади во маркетингот. Па до пред неколку години беше лидер на тоа поле во Македонија. Повеќето (ако не и сите) реклами од 1991 наваму ги имаат на нивниот сајт и навистина се пред времето.
Златен Даб од пред неколку години почна да води агресивна и герилска кампања, а и многу внимание посветуваат на социјалните мрежи (Фејсбук и Твитер) и гледаат да им одговорат на сите потрошувачи. Постојано се присутни со реклами, билборди, промоции, новости...
Не негирам дека Скопско е еден од најголемите брендови во Македонија, ама ако продолжат вака ќе им следи тежок период. Башка и вкусот не е како што треба некако. Во последно време гледам многу поретко се нарачува и по кафулињата. Гледам Старо Прамен е доста популарно. А Прилепска Пиварница прави партал со монополите во угостителските објекти во помалите градови. Тоа што треба да биде застрашувачки за Пивара Скопје е дека истото се случува и на „нивна“ територија, во главниот град.